dimecres, 18 de setembre del 2019

El passat dissabte 14 de setembre vaig rebre el 1er premi Antoni Terrones, un premi a la constància en el treball i la fidelitat amb el poble valencià. Aquest premi em va ser lliurat dins de les jornades formatives “Decidim el País Valencià que Volem”, aquestes jornades es van realitzar a la casa de cultura i saló de plens de l'Ajuntament de Bellreguard, la Safor. Organitzades per Decidim plataforma pel dret a decidir del País Valencià. Van Col·laborar: l'ajuntament de Bellreguard, la Safor i participa Bellreguard regidoria de participació ciutadana.

Vull donar les gràcies a les persones que van pensar en mi per a atorgar-me el Premi Antoni Terrones. Pel que significa la figura d'Antoni Terrones, lluitador sindical, lluitador veïnal del barri orriols de València, pel dret a decidir, pels drets laborals, de suport a les classes populars, per la llengua i la cultura del País Valencià, pels drets del animals,.. exemple de lluitador des de ben jove fins al final dels seus dies. Rebre aquest premi m'ha fet molta il·lusió, em sento molt orgullós i estic molt agraït per ser el guanyador d'aquest premi.

Però vull fer palès que afortunadament hi ha milers de valencians per tot el territori mereixedors d'aquest premi, homes i dones que li han dedicat hores i hores al nostre País de forma altruista, gent que està disposada a fer de voluntari, de col·laboradors, gent solidària, gent que estima el nostre país Valencià. Vull donar les gràcies a tots perquè el premi també és vostre !!

Agustí Agulló Marcos
(Coordinador d'ACPV-Casal d'Elx)











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada