Club de Lectura d'Acpv-Casal Jaume I d'Elx:
us escric per recordar-vos que dijous 11 d'abril 2019 a les 20:00 hores
tindrem la sessi贸 dedicada a l'escriptor V铆ctor LABRADO, La mestra. Ed Bromera.
Sabeu que el club de lectura est脿 obert a noves incorporacions i que tamb茅 s贸n benvingudes les visites espor脿diques. Per aix貌, si coneixeu alg煤 que hi puga estar interessat, no dubteu a convidar-lo.
Cordialment
Sabeu que el club de lectura est脿 obert a noves incorporacions i que tamb茅 s贸n benvingudes les visites espor脿diques. Per aix貌, si coneixeu alg煤 que hi puga estar interessat, no dubteu a convidar-lo.
El calendari de les sessions del nostre Club de lectures del segon trimestre 2019 ser脿 el seg眉ent:
11 d'abril: V铆ctor LABRADO, La mestra. Ed Bromera. 12,95 €
16 de maig: Joan BORJA, Caf茅 del temps.Ed. Bromera. 17,95 €
13 de juny: Lucia BERLIN, Manual per a dones de fer feines. L'altra
editorial. 20,90 €
Us avance tamb茅 que per a la sessi贸 de maig comptarem amb la pres猫ncia de l'autor. 脡s per aix貌 que us demane que en feu publicitat entre qui penseu que hi puga estar interessat.
Club de lectura d'Acpv-Casal Jaume I d'Elx:
Per qu猫 un club de lectura? Perqu猫 ens agrada llegir i ens agrada llegir en catal脿 Perqu猫 volem llegir obres que amplien els nostres horitzons Perqu猫 volem compartir la nostra lectura amb altres persones que lligen la mateixa obra i tenen sensibilitats semblants o diferents Perqu猫 volem comentar les nostres impressions i emocions, idees, amb altres persones que estan llegint el mateix llibre Perqu猫 volem saber m茅s coses sobre l'autor/a, el g猫nere, l'estil, els personatges, etc Funcionament: Triem una lectura per a un per铆ode de setmanes determinat. Llegim l'obra a casa i ens reunim un dia al mes (1 h) per comentar entre tots/es el fragment que hem llegit. Un moderador condueix la sessi贸, planteja interrogants, etc.Coordinadors del club de lectura Jes煤s Casta帽o i Josep-Joaquim Perucho.
Cordialment
Agust铆 Agull贸 Marcos (Coordinador d'Acpv-Casal Jaume I d'Elx) Tel猫fon 965426480 Carrer Sant Jordi, 2 (Elx-03203) elx@acpv.cat http://casalelx.blogspot.com https://www.facebook.com/pages/Casal-Jaume-I-dElx/29791008107 http://lecturesdelx.blogspot.com https://twitter.com/ElxCasal
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada