P脿gines

dilluns, 1 de juliol del 2019

Ahir dissabte 猫xit d'assist猫ncia 90 persones, al Sopar sardinada-sopar d'estiu d'Acpv-Casal d'Elx al restaurant Gal铆cia de la platja del Pinet d’Elx. Actuaci贸 mon貌legs casolans de Marian Diez i Xavier Monz贸.

Ahir dissabte 猫xit d'assist猫ncia 90 persones, al Sopar sardinada-sopar d'estiu d'Acpv-Casal d'Elx al restaurant Gal铆cia de la platja del Pinet d’Elx. Actuaci贸 mon貌legs casolans de Marian Diez i Xavier Monz贸.

ATENCI脫 CANVI: EL SOPAR SER脌 AL RESTAURANT GAL脥CIA DE LA PLATJA DEL PINET. Vols venir amb nosaltres ?. Apunta’t !! SOPAR SARDINADA-SOPAR D’ESTIU 2019 D’ACPV-CASAL D’ELX. Gaudirem dels mon貌legs casolans de Marian Diez i Xavier Monz贸. Restaurant Gal铆cia de la platja del Pinet d’Elx el dissabte 13 de juliol a les 20:30 hores. Men煤: -Pa amb tom脿quet amb all i oli, olives + cre茂lles + ametlles,Calamars a la romana, aladrocs fregits, amanida de tom脿quet trinxat amb tonyina i olives, Sardines a la Planxa + beguda + postres + caf茅. Preu: 22 € N煤mero de compte per a l'ingr茅s bancari abans del 12 de juliol per a facilitar el pagament el dia del sopar: ES19 0075 0039 6607 0330 9103 Per a rebre m茅s informaci贸, o apuntar-te envia un correu electr貌nic a Acpv-Casal Jaume I d'Elx elx@acpv.cat o trucant al tel猫fon 965426480 Benvolguts i Benvolgudes, Acpv-Casal Jaume I d'Elx t茅 previst com 茅s habitual tancar el curs amb aquest tradicional sopar, us esperem a tots i totes al "SOPAR SARDINADA” a la platja del Pinet d'Elx. Restaurant Gal铆cia, a la vora de mar i passejada per la platja a la llum de la Lluna. La xica o el xic el poses tu.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada