P脿gines

dijous, 15 de desembre del 2016

SOPAR DE NADAL DEL CASAL D'ELX + ACTUACI脫 MUSICAL A C脌RREC DEL CANTAUTOR ARTURO DELTELL .

SOPAR DE NADAL DEL CASAL D'ELX + ACTUACI脫 MUSICAL A C脌RREC DEL CANTAUTOR ARTURO DELTELL . FINALISTA DEL XVIII CERTAMEN DE JOVES CANTAUTORS D'ELX.
SOPAR-ACTUACI脫: DIJOUS 22 DE DESEMBRE 2016 HORA: 21:00 LLOC: ACPV-CASAL JAUME I D'ELX PREU DEL SOPAR: 15€+3€ DE L'ACTUACI脫 MUSICAL. TOTAL= 18 €
Concert: Arturo Deltell (Guitarra i veu) Pau Castillo (baix)
SOPAR DE NADAL MEN脷: Nota: no oblideu que hi ha que reservar pr猫viament al tel猫fon 965426480 o al correu elx@acpv.cat .
Enguany podeu triar, que voleu sopar amb nosaltres:
El Men煤: peix , carn, plat vegetari脿, o veg脿, els plats aniran acompanyat d': Amanida, Postres, Pa, Fruits secs, Cre茂lles, Beguda, Cava i Caf茅. Preu: 15€ + 3€ de l'actuaci贸. Total 18€.
Sopar de cabasset: Tamb茅 tenim aquesta opci贸 per貌, heu de pagar els 3€ de l'actuaci贸 musical m茅s la beguda que consumisquen.
Us desitgem unes bones festes de nadal i un 2017 ple d'esperan莽a per al futur de la llengua, la cultura i la just铆cia social del nostre pa铆s !


Cordialment
Agust铆 Agull贸 Marcos
(Coordinador d'Acpv-Casal Jaume I d'Elx)
Tel猫fon 965426480
Carrer Sant Jordi, 2 (Elx-03203)

elx@acpv.cat
http://casalelx.blogspot.com
https://www.facebook.com/pages/Casal-Jaume-I-dElx/29791008107
https://twitter.com/ElxCasal
http://lecturesdelx.blogspot.com




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada