Casal Jaume I d'Elx. Autobusos i Diada:
Acci贸 Cultural del Pa铆s Valenci脿, la nit de Sant Jordi el 23 d'abril, despr茅s de la tradicional manifestaci贸 commemorativa del 25 d'abril, celebrar脿 a Val猫ncia un gran homenatge a la cultura resistent valenciana. Ser脿 a la pla莽a de bous de la ciutat.
No podeu faltar. El fet que el poble valenci脿 recupere la pla莽a de bous com a espai cultural ja 茅s un fet hist貌ric que cal celebrar.
La Festa per la Cultura comptar脿 amb la participaci贸 d'una llargu铆ssima llista de cantants, grups de m煤sica i de cultura popular, que en els propers dies anirem fent p煤blica. Ser脿 un reconeixement als grups i persones que durant 20 anys han mantingut la vitalitat de la nostra llengua i cultura, i tamb茅 una aposta per la seva visibilitat en la nova etapa en qu猫 ha entrat el Pa铆s Valenci脿. Ser脿, per tant, un homenatge, i alhora l'expressi贸 en veu alta de la nostra voluntat de guanyar nous espais per a la llengua i la cultura.
Com sempre, Acpv-Casal Jaume I d'Elx us ofereix totes les facilitats que podem perqu猫 acudiu a Val猫ncia en aquesta data. En aquest sentit estem mirant d'organitzar un viatge amb autob煤s d'anada i tornada a Val猫ncia.
Si t'interessa, faria falta que contactes amb nosaltres al m茅s aviat possible i reserves les teues places. Segons aquestes reserves concretarem la ruta comarcal que far脿 l'autob煤s aix铆 com el preu del viatge.
Quants m茅s siguem m茅s senzill, m茅s barat i m茅s divertit ens sortir脿 anar a Val猫ncia.
Telefona'ns (965426480) o envia'ns un mail (elx@acpv.cat) no m茅s tard del 15 d'abril.
Informaci贸 Diada del 25 d'abril: https://ca.wikipedia.org/wiki/Diada_del_25_d%27abril
Comprar les entrades de l'espectacle directament en aquesta web= http://acpv.cat/25abril16/
Cordialment
Agust铆 Agull贸 Marcos
(Coordinador d'Acpv-Casal Jaume I d'Elx)
Tel猫fon 965426480
Carrer Sant Jordi, 2
elx@acpv.cat
http://casalelx.blogspot.com
https://www.facebook.com/pages/Casal-Jaume-I-dElx/29791008107
http://lecturesdelx.blogspot.com
http://acpv.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada